Jak objednat seminář
Kde vyplním objednávku?
- Z nabídky seminářů si vyberte vámi požadovaný seminář a klikněte na něj.
- Vyplňte všechny údaje v objednávkovém formuláři.
- Odešlete objednávku, ihned se vám zobrazí informace o platbě (kopie objednávky vám také přijde e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce).
- Pokud platíte bankovním převodem, uhraďte částku dle platebních instrukcí (po přijetí vaší platby na náš účet obdržíte pozvánku na seminář do 5 pracovních dnů).
- Nabídka seminářů zde…
Jaký způsob platby je pro mě nejlepší?
Můžete zvolit ze 3 způsobů platby:
- Platba převodem – zákazník platí bankovním převodem částku ve výši 350 Kč. Zákazník provede platbu na účet 221752134/0300. Jako variabilní symbol uvede 30881. Ve zprávě pro příjemce uvede zákazník jméno a příjmení shodné se jménem uvedeným v objednávce, bez čehož nemůže provozovatel správně přiřadit objednávku semináře.
- Platba složenkou – zákazník platí hotově složenkou na poště částku ve výši 350 Kč.
Jako adresáta uveďte: Mindsoft s.r.o., Vlasty Hilské 968, 14900 Praha 4.
- Platební kartou přes Paypal – budete přesměrováni na zabezpečený server banky, kde provedete platbu pomocí karty, nebo, pokud máte účet u Paypalu, tak z tohoto účtu přímo. Paypal obhospodařuje na celém světě 100 milionů účtů a je zcela bezpečný pro platbu on-line. O zprovoznění Paypalu v ČR se dočtete zde….
Kolik zaplatím?
Cena za seminář na osobu je 350 Kč v případě platby převodem, složenkou nebo platební kartou přes Paypal. Na náklady společnosti MindSoft, s.r.o. obdržíte do 5 pracovních dnů pozvánku na vámi vybraný seminář.
Platba semináře na místě je za cenu 500 Kč.